niedziela, 17 grudnia 2017

Akcesoria kuchenne firmy My Gift DNA - wyjątkowe pomysły na prezent


Do świąt jeszcze tydzień ale może jednak ktoś z Was nie ma jeszcze prezentu? 

W ostatnim czasie ze strony My Gift DNA udało mi się zamówić grawerowaną paterę i wałki z wytłaczanymi wzorami. Taka spersonalizowana patera coś naprawdę fajnego dla osoby, która uwielbia wypieki. Możecie wybrać swój wzór, dodać do tego imię i prezent wspaniały :) 
Ja wybrałam sobie taką paterę, którą widzicie na zdjęciu powyżej. Ci, którzy obserwują mnie na facebooku czy instagramie już pewnie widzieli. Fajnie się sprawdza nie tylko do postawienia na niej torta ale również babeczek, ciasteczek czy teraz w okresie świąt użyłam jej do postawy pod mój piernikowy domek. 

 


Wytłaczane wałki w wybrane wzory to dobra rzecz dla osoby, która nie lubi bawić się wycinanie wzorków czy dekorowanie ciastek po upieczeniu. Wystarczy rozwałkować ciasto, raz użyć wzorcowanego wałka i gotowe. Niestety nie udało mi się przetestować ich z braku czasu. Jednak widziałam wiele pozytywnych opinii więc mam nadzieję się nie zawieść :) 


Wyczytałam na stronie, że jeśli złożycie zamówienie do czwartku(21.12) do godziny 14 to swoje zamówienie otrzymacie jeszcze przed świętami! Tak więc śpieszcie się :) 

Uwaga! 
  • Dotyczy zamówień opłaconych online oraz przesyłki kurierskie. 
  • Nie dotyczy obrazów na płótnie, wydruków na papierze fotograficznym oraz projektów własnych.

Jeśli chodzi o wysyłkę to naprawdę ekspresowo i zapakowane bardzo profesjonalnie :) 

11 komentarzy:

  1. ja uwielbiam te produkty nigdy z nimi nie bylo problemow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielką maniaczką kolekcjonowania różnych akcesoriów kuchennych. Jednym z najlepszych jest cały czas czajnik elektryczny https://duka.com/pl/agd/czajniki-elektryczne który jak dla mnie jest nieodzownym elementem w kuchni. W takim przypadku nawet mogę mówić o ich kolekcjonowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nie przepadam za kolekcjonowaniem. Wolę mniej rzeczy, ale najważniejsze aby te rzeczy były porządne. Dlatego teraz rozglądam się za nożami i tutaj https://www.oleole.pl/noze-kuchenne,_Tefal.bhtml znalazłam kilka ciekawych propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wyglada! Ja wlasnie staram sie nayczyc robic takie pysznosci. Jakos wychodzi ale z cala pewnoscia to jeszcze dlaeko do Twojego poziomu:) Swoja droga widze ze masz fajny sprzet. Gdzie kupujesz? Ja na https://yourhomestory.com.pl/jadalnia/obrusy/obrusy-bawelniane i w sumie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń